Saur

jakten pa sol...

Publicerad 2008-11-23 16:04:47 i Allmänt,

...har borjat, vi har nu tagit inrieks flyget till valrdens forsta metropol for sexhandel, Pattaya, yeah. det syns om man sager sa. Jag och andrea ar formodligen de enda ljusa tjejer som ar under 40, och aldrig har folk sagt sexy girl till mig sa manga ganger, vi har blivit grundlurade och bor pa ett svindyrt lyxhotell i tron om att "det inte finns nagot annat". i gar lag jag och spydde och led hela dagen och nu kan det faktiskt bara bli battre!

(vi har inte ens en antydan till bikinilinjer...AN)

so long.

Kommentarer

Postat av: pappa

Publicerad 2008-11-25 12:17:06

Trist med vädret men det vänder nog, håll magen i shack.Hälsa alla här har vi snöstorm idag o igår.



pappa

Postat av: Tusan

Publicerad 2008-11-27 23:59:20

Tja! Hoppas ni har mer tur med vädret.. Saknar er här hemma nu, men inte så länge kvar tills ni kommer hem och styr upp. Köp saffran!! Det är svindyrt här hemma och jag vill ha lussebullar till jul. Puss och Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela