Saur

Go Morron!

Publicerad 2008-02-29 07:17:14 i Allmänt,

Jaa här sitter jag i morgonrock, pigg och glad klockan sju i ottan.
Ska duscha och packa lite. Hoppas det finns någon som har lite trådlöst internet och att denne är villig av att dela med sig av det där borta i Bydalen, vore ju nice. Himlen är blå och det lär väl bli en del folk. Kul, kul skjortan är struken och nu ska jag hoppa in i duschen!
Egentligen hade jag tänkt spendera helgen i backen med småkidsen, men nu är de ändå febriga och snoriga, och dem ska ju till Lofsdalen när jag har praktik där så det blir ju bra de!
image847
Hejdå.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-03-08 21:09:52

Vilken otroligt fin bild!

Postat av: Henrikgina

Publicerad 2009-10-16 14:38:39

Very well done site! Please keep up the good work.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela