Saur

Valborg.

Publicerad 2008-04-30 09:26:38 i Allmänt,

Jag vaknar i tron om att jag luktar helt okej och bestämmer mig för att inte ta en morgondusch, kommer ut i köket och känner att det är något som luktar lite surt...shit, det är väl inte jag? Njäee, går in i badrummet, luktar lite på mig själv, inget fel på mig inte, går in i köket igen...men va fa..jag luktar nog lite halvskum ändå, konstigt, funderar lite på varför jag luktar i köket och ingen annanstans, tittar på spisen och ser att mamma kokar disktrasor,haha, illa vore det om man går runt och luktar gammal disktrasa. Ja det var kul. (nu kom mamma och sa att det var gammal fonduost i kastrullen och inte disktrasor..)

I dag ska jag och Jullan göra stan, solen skiner och jag är glad. I kväll ska vi grilla med lite löst folk ,(skidåkare...?) det blir kanoners det!
Men först ska jag äta min mors kokade gröt och fundera på när jag ska skriva ett brev med parfymlukt och skicka till götet, och VAD skriver man egentligen i ett handskrivet brev? spelar nog ingen större roll eftersom det kommer att vara oläsligt, jag har förmodligen sveriges taskigaste handstil, men jag ska anstränga mig...eller be min 7 åriga lillebror skriva åt mig, han skriver snyggare än mig. Puss!

Kommentarer

Postat av: karies

Publicerad 2008-05-01 19:00:51

skriv ett brev till Zappa, han gillar ju din handstil :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela