Saur

SydAfrika

Publicerad 2007-01-28 18:50:48 i Allmänt,

Nu har jag varit har sa lange att det kanns som om jag bor har!
Skona, softa dagar har det varit for det mesta, men under de  kvarvarande 3-2.5 veckona blir det andra bullar!!
I helgen har vi varit pa trancefest pa stranden vid havet och det var ju en upplevelse i sarklass, helt galet och roligt, mest galet! Musiken ar mest galen, dunka dunk i 3 dagar oavbrutet far nog vem som helst mental obalans, taltade och at kyckling & mayoburgare gjorde vi ocksa....jag har aldrig sovit sa har daligt under en san har lang period i hela mitt liv, rudolphs kara syster vacker oss med sitt frukostslammer runt 6 tiden varje morgon, och gar och lagger sig gor man pa sena natten, varmen gor ocksa sitt tror jag.

Cape point har fatt sig ett besok, gillar naturen har nere, det ar riktig fint.
Har tyvar inte tagit mig i kragen tillrackligt mycker for att kunna lagga upp nagra bilder, men det blir nar jag kommer hem i stallet! Man vill ju inte slosa bort tiden har nere med att sitta framfor en dator och jiddra.

2 kg vindruvor kosta 16 kronror...kan man ju sta ut med!!

Heja sverige som ger mig mera lon!!

vi har hyrt en bil som heter tazz, vi tror att vi har lyckats forstora avgassystemet igenom att kora i djupsand...tazz ar tydligen inte gjord for sant.

Hade gott sa synd vi i are!! har tankt aka upp och glassa lite nar vi kommer hem....ta igen snon liksom!!

Kommentarer

Postat av: Autoblue

Publicerad 2010-11-08 07:51:56

Incredible site!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela