Saur

Livet på lantgård

Publicerad 2006-10-03 22:45:30 i Allmänt,

Livet på lantgård

Plockat några stenar har vi ju gjort nu under den här tiden.
I dag har vi dock mest skrubbat lampor som var fulla av tio år gammla flugor och bytt lampor i hela lagårn, ett projekt till att duga kan jag lova.
I morgon så ska vi skrubba rostiga balkar och sen måla dem, kalasjobb!

 här har vi precis lagt ut all betong spalt, dem väger 80 kilo styck och jag och Karin bar 14 ton, skillat=) så här ser det ut

Ja vi är nördar numera som inte har något liv....=)
Men kul har vi och det med basta, och radio lyssnas det på och trött är man på kvällen fast jag
ska ju helst sitta här tydligen, dum dumt...karin är duktigt och lägger sig i tid.
I morgon ska vi börjar klockan sju, för på eftermiddagen så ska vi påbörja en fridykningskurs!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2006-10-10 21:42:38

hej angelica! jag saknar dig! Duktig du är som jobbar så hårt! Det är jättebra här i örebro och jag har börjat skriva i min blogg igen. kramar!

Postat av: Emma

Publicerad 2006-10-16 08:42:55

Ja! Det måste vi göra! Kram

Postat av: Bofatima

Publicerad 2009-10-12 09:30:20

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela