Saur

vabvecka

Publicerad 2018-10-19 21:14:17 i Allmänt,

Eller vobbvecka heter det ju nu förtiden när man kan ta med sig datorn hem och knappra lite mellan snorsnytande och snoriga, mysiga pusskalas. Några timmars fältarbete fick han också hänga med på, lite frisk luft gör gott tror jag, Odd somnade sött på ryggen och jag fick koll på lite planteringar. 
Odd har varit förkyld, hostig, febrig och sovit dåligt om nätterna men nu börjar han bli på bättringsvägen lillskrutten. Jag fick en liten bacilldusch jag med men i dag kände jag mig piggare och tog en sväng på rullisarna med JP. Träningen känns hopplös att få till just nu, sjuk varannan vecka leder ju inte till någon toppform eller någon som helst form för den delen....hoppas att det vänder, längtar efter att få känna mig pigg och gå några stavgångaintervaller och springa långpass.




Odd har nya dansa på bordet mooves.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela