Saur

spänstig

Publicerad 2018-05-08 22:36:12 i Allmänt,

Naej spänstig var jag inte i dag, tänkte att jag skulle bocka av vårens första löpintervaller, och det gjorde jag med, 6x2 minuter fick det bli. Fruktansvärd seg känsla i benen. Skyller på både efterdyningar av förkylning och på järnbrist. Men mest beror det nog på att jag har sega skidben, Colting säger att skate-ben är dåliga löp-ben, och skatea är i princip det enda jag har gjort i vinter...men jag får bita i, löparbenen, komsi komsi. I helgen är det ett 5 km lopp i sundsvall, borde kanske springa bara för att skrämma liv i kroppen ännu lite mer och för att det är kul att tävla. Vi får se!

Lämmade mitt sockergryn själv på föris i dag några timmar, han klarade sig alldeles utmärkt utan mig, men blev ändå väldigt glad när jag hämtade honom, bra för mammahjärtat! Vi ska försöka pussla ihop så han får så korta dagar som möjligt, just nu lutar det åt 08.30-15.00 ish tre dagar. Så sover han förhoppningsvis 2 av dem timmarna, ja ni hör ju, jag kommer inte ifrån att jag tror att han har det bäst hemma. Så är det, men nu måste den här Oddiemaman också bli en workingmama och Odd kommer att trivas helt säkert! 

I morgon tänkte jag sätta tänderna i det sista av exjobbet...formalia hit och dit, snart klart, nära nu...ge mig styrka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela