Saur

alltså vädret?!

Publicerad 2018-07-18 23:22:22 i Allmänt,

Helt galet...30 + i flera dagar? Veckor?! Skogsbränder, tömda brunnar, dåliga skördar och sånt elände är ju förstås bedrövligt...Men för en semesterfirare är det ju ändå rätt härligt! I dag blev det brygghäng från lunch till sen middag, x antal bad och Odd och Dino lekte i vattenbrynet, Odd kastade en sten 1.5 dm ut i vattnet och Dino blev lika fundersam varje gång över vart stenen tog vägen...lite roar dem små. 
I morgon ska jag försöka mig på att åka lite rullisar i värmen, träningspeppen är på noll och inte blir den högre i värmen. Blir ingen järn direkt in i blodet utan läkarn vill ta reda på varför jag inte tagit upp extra järnet jag fått i mig, låter ju ändå klokt. Kan vara brist på något annat, typ b12 eller så har jag någon järnätande filur i magen....ush, hoppas på b12.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela