Saur

Kloker

Publicerad 2018-02-11 21:23:10 i Allmänt,

I dag var jag klok och avstod tävlandet, passade i stället på att ta två flugor i en smäll och skida upp till start hemifrån oss för att hämta bil och stilla skidsuget. Och på vägen upp i den sugande snön som fallit under natten tänkte jag att det ändå var ett bra beslut, för det gick tungt, både kroppsligt och snöligt. Jag hade fått slita och säkert blivit sjuk...
Goda nyheter är att också Igor är på benen igen efter hans lilla infektion, han får ta det lungt nån dag till men sen är det nog dags att vi börjar få lite fart på småbenen om vi ska orka 15 km i italien. 

I dag agerade jag och Oddie hejarklack och lite vätskelangare, kul att se den sidan, inte helt enkelt. John körde halva loppet, sen klev han av hemma, ville inte riskera att förstöra sig, klok även han, som fyller år i dag. Vi firade med inbakad kyckling och marängsvisch, Nils Åke och Eva kom och åt.





Kommentarer

Postat av: Emma L

Publicerad 2018-02-20 13:37:38

Grattis på födelsedagen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela