Saur

söndag

Publicerad 2018-08-12 19:36:48 i Allmänt,

Jao...sitter och gömmer mig inne på sovrumstoan och försöker natta Odd, senaste tidens nattningar har gått så där, han vägrar att vara själv när han ska somna och om vi sitter brevid så blir han alldles för uppspelt för att somna vilket har resulterat i att nattningarna har tagit ish 2 timmar...Odd är ju det bästa som finns och jag gör allt för honom och allt sånt där, men jag erkänner öppenhjärtigt att jag föredrar att göra något annat om kvällarna än att sitta i ett mörkt rum och stirra ut i intet och vara tråkig så att Oddis förstår att det är natt och inte playtime. Nåväl peppar peppar så verkar han nöjd med att ligga själv i sin säng just nu, men det kan ju svänga fort...

Hostan har inte gett med sig och halsen klias lite fortfarande, har ändå vågat mig på lite cykel och rullskidor, har dock kännts obra, seg kola i benen och matt i kroppen. På tisdag åker delar av Saur family till göteborg och hälsar på lite släkt så då kommer det att bli bristfällig träning en vecka till och det är väl lika bra det så jag blir helt 100 frisk. Ska också bli väldigt kul att åka till gbg! Var längesedan jag var där och vi timear in både gamla Göteborgskalaset och premiär på Lisebergs nya åkattraktion! Och bor hos min kusin och Odds jämngamla småsysslingar, det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela