Saur

Göteborg

Publicerad 2018-08-19 17:03:29 i Allmänt,

Hemma efter en knapp vecka på västkusten! Vi hann med kulturkalas, släktfika, en heldag på Liseberg, pridefestival, kusinhäng och jag klämde in en morgonjogg för att känna på halsen som inte riktigt vill ge med sig! Odd har fått miljöträning deluxe, han kommer nog att vara färdig i en vecka stackarn... nya folk, bilar och ljud överallt, lite annat än Ljustorps förorten Björkom med närmsta granne 500 meter bort.
Bland de bästa var nog ändå Liseberg! Var över 10 år sedan jag var där sist, jag har nog en slags hatkärlek till karuseller, hissnande läskigt är det. Helix och balder kittlades mest och valkyria var också lite nervig. Odd fick premiäråka karusell tillsammans med kusin Loui, av hans min att döma var det kanske inte top 10 av upplevelser i livet...men han skrek ju inte heller så det var kanske en stilla facination från hans sida:)

I går gick delar av kusingänget ut på göteborgs innehak, jag fick trist nog backa på den för prioritera 30 timmars fasta och andra roliga förberedelser inför morgondagens läkarbesök....highlife, men det blir bra de med, på tisdag ska jag se om jag kan smyga i gång lite träning igen, vore skönt att komma i gång, men i bland vill kroppen annat och då är det väl bara att lyda då.

8 timmars fasta och peppar, peppar så går det bra än så länge! Jag som brukar känna dödshunger över ett uteblivet mellanmål trodde att det skulle vara tuffare...men det kommer väl i kväll, kommer stå i kylskåpet och sniffa på smörpaket och slicka på brödpåsen...










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela