Saur

TeamSwedenläger

Publicerad 2017-09-24 21:15:57 i Allmänt,

I helgen har vi (jag, john, odd och barnvaktenmammi) varit på draghundsläger med team Sweden gänget plus några fler i ramundberget. Det har varit riktigt bra dagar med fjällorientering, stavgångsintervaller, rullskidor, träningsrace med hundar och uppdukad buffé -frukost, lunch, middag, lyx! 

För att både John och jag skulle få möjlighet att hänga med på alla planerade pass hängde min mamma med som barnvakt, lyxigt det också!
Båda har kunnat träna på bra, jag kände mig sliten från dag ett men tyckte att det släppte lite varje dag, är väl kanske förkylning och lite traktorseghet som sitter i. Johns rygg har också samarbetat, bra. Hundarna har fått träna på något vi typ aldrig kör på egen hand, backrace med belastning, både framför stavgångande och på cykel, dem kämpade på ganska fint...men det finns viss utvecklingspotential på det området så det var bra att dem fick träna på det nu.

I kväll blir det en tidig kväll, ska bli skönt att sova i egen säng, John har en lugnare dag i morgon så då passar jag på att trava lite hyggen, blir bra. Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela