Saur

Söndag

Publicerad 2017-09-17 11:33:40 i Allmänt,

Jag och mamma rockar pinntraktorn i helgen, fint att få in lite timmar, och tillfredsställande när mil efter mil kan pinnas av.

I går hann jag med en springtur innan passet, min bil hade drabbats av logistikproblem och stod kvar i viskan, det blev en lagom morgontur, sista 2 km kändes bra och jag speedade på lite, när jag nådde bilen blev det en kvarts hostsession, men den gick över och sen kändes det ganska bra igen, ser mig som frisk till 95%. 

I morgon ska jag träffa skogsstyrelsen för att ta de första steget i datainsamlingen till min kandidatuppsats, gott att vara i gång!

Tisdag och onsdag blir det Oddi-mammitime, saknar min gobit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela