Saur

SM i Falun, over and out

Publicerad 2017-10-24 07:50:27 i Allmänt,

Så var SM över, blev en 8 plats i cykel med Frank och en 6 plats med Zeppen och Ebbot. Zeppen kämpade på som alltid i tvåspannet och Ebbot hade hjärnspöken även dag två, men bitvis gick dem riktigt fint och det tar vi med oss:) Zeppen hade fullt upp i helgen då han även fick dambesök och förhoppningsvis ska bli pappa om ett par månader, dessutom fick han springa stafett.

Ja stafetten, Danvind och Zeppen sprang, jag och Franken kickade och John och Igor körde sista sträckan på cykel, efter en spurt om guldet för John så fick vi se oss besegrade av Falun med en knapp sekund, det gjorde vi ändå bra!
Mina vader och baksida ben är helt slut efter kickbikeandet, tänk dig utfallssteg i 30 km/h i 6 km två dagar på rad...mördande.
Min ryss kickbike som beställdes för länge sen behagade lämpligt nog att dyka upp i går....så nu har jag en fräsch tills nästa år, ska bli kul, längtar nästan, tänker att jag kan cykla med Dino och köra kickbike med Frank och Ebbot, så får Julia göra barmarksdebut och cykla med Zeppen och Arne behåller vi som handler!

I kväll har jag rullskidsgruppträning, fartintervaller...jag som inte tar mig nedför trappen. Det kommer att bli tufft.

Men innan dess ska jag ägna mig åt exjobb och historiska kartor, inte direkt highlife men det ska göras det med, japp. 

Vi bodde fantastiskt mysigt på varpans b&b, inhägnad trädgård så vi kunde släppa hundarna, braskamin och bäddsoffa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela