Saur

Onsdag

Publicerad 2017-10-18 09:29:34 i Allmänt,

Till helgen är det SM i barmark i Falun, jag, John, Odd och typ 350 andra kommer att vara på plats, jag kör i cykel och kickbike 2 spanns klasserna, dock har inte min kickbike som beställdes för över en månad sen kommit, jag får låna en i värsta fall, hade varit skönt att testa i af en gång innan men äsch...det är bara att köra. Zeppen har kallats in för att stärka hundtruppen, nu ska jag bara bestämma vilka hundar som ska gå vad, får se hur banan ser ut, sen får jag ta beslut i det!

Var ute en sväng med hela gänget i går, 6.5 km i barmarkstempo kan bli tufft för dem, men det håller så länge det håller.

I söndags var jag, John och Vera ute på en fin helgtur, vi har hittat en ny runda som är riktigt fin och med bra kupering. En fikapaus hann vi också med.

Var till doktorn i går, har hittat en ärta där det inte brukar vara en ärta, fick en remiss till mammografin, lika bra att kolla upp det, efter lite googlande har jag sett att 80% av alla ärtor är något annat än det man tror och gruvar sig för att det är och att endast 5% är under 40 år som har elaka ärtor...och det är jag ju inte än. Oavsett vad det är så får man sig en tankeställare, och det fina med det är att jag tänker att jag har ett fantastiskt bra liv, jag har en grym familj åt alla håll och kanter, jag är mamma åt en underbar unge, jag har John som jag fortfarande tycker om lika mycket efter snart 8 års hängande, jag kan träna och tävla i det jag tycker är roligt, jag har ett jobb jag trivs med, jag har härliga likasinnade vänner som jag delar intressen med, jag har ett exjobb som ska skrivas som jag har lite ångest för just nu för, men ändå är glad att jag ska skriva för jag är glad att jag kan titulera mig som skog och trävetare sen. Mitt liv är fint och jag vill inte ändra på något, förutom att möjligtvis stressa lite mindre och skita i disk och dammsugning lite oftare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela