Saur

Hall å viin

Publicerad 2017-10-29 07:34:32 i Allmänt,

I fredags var det hallåviinparty i bagarstugan på Rogsta, kul att få klä ut sig. Vi gick all in på sminket, Odd blev inte rädd, han tyckte att det var festligt med party han med. Sen när vi kom hem runt 23 och jag skulle lägga över honom i sängen tyckte han att det var dags för midnattsfest och jag tror att han knoppade in runt 02.00...partyanimal...lördagen blev tung rodd, men mäktade ändå med ett pass stakning med Vera, skönt att lufta sig, men jag har fått strul med en axel, tror att det är en kombination av oddbärande/ammande, all bilkörning i jobbet och pinnsättningen var nog den sista dödsstöten för den, har gått till ryggkliniken med ett halvbra resultat, dem har satt ström på och det har hjälpt ett litet tag innan de kommer tebax, funderar på att köpa en egen strömapparat så kan man köra på lite oftare, kostar ungefär desamma som att gå till naprapat 1.5 gånger. 


Har en tanke på att åka hem och hänga med lovfirarna i veckan, men är samtidigt lite stressad över att hinna med jobb och planera inför nästa veckas inventering till exjobbet, längtar tills efter november då exjobbs fältarbetet är klart, jag blir mammaledig igen och bara ska skriva exjobb och hänga med Odd och åka skidor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela