Saur

Snö!

Publicerad 2017-11-30 20:39:49 i Allmänt,

Ta i trä vi har en riktig vinter just nu och det är inte ens december! Må detta hålla i sig, jag älskar att det är vitt i träden, att få skotta upp för bilarna, se att julbelysningen lyser upp allt det vita, helt underbart! Må det inte komma röda dagar i yr.no med nederbörd...

Lite flera skidspår har pistats till också, inga i ljustorp än men uppe på skönvik ser det fint ut! Jag och Vera körde hundmaffian i tisdags, lite slit göra att köra alla hundar själv nu när John är sjukförklarad, men också lite roligt att se skillnaderna mellan dem, dem har sina egenheter. Dino tyckte att det var så kul att få komma ut att han tog ett varv på egen hand runt elljusspåret, vem behöver en skidåkare bakom sig? Han är rolig den hunden, ja men det gick ju bra ändå, uppvärmd och klar var det bara att koppla på och köra ett varv till, lite ofokus men det är lov när man är yngling:) ska bli kul att testa småttingarna på tävlingsbanan i vinter och se om polletten trillar rätt.

I dag har jag försökt avsluta SCA säsongen och redigera och synka in den sista planeringen i databasen, givetvis ville det sig inte och jag har fått sitta i it-support halva dan i stället, nya tag i morgon, vore skönt att klappa igen kontoret innan helgen.

Trött i dag, men en promenad upp till farmor för att hämta Odd med Dino blev det, Dino spanade efter rådjur och Odd spanande in allt det vita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela