Saur

Hokus pokus

Publicerad 2017-03-23 12:13:24 i Allmänt,

Odd har fått en matstol så denna morgon åt vi frukost vid köksbordet! Jag åt min sedvanliga gröt och drack en kopp te och Odd fick smaka på lite banan, lite gröt och suga på en smörgåskant, han stoppade glatt in maten i munnen innan han lika snabbt spottade ut den för att sedan göra om samma procedur igen, och igen, och igen...vi har lite att jobba på, men vi har ju också all tid i världen att jobba på det, roligt att han vill testa på att äta är det iallafall:)


I helgen kommer hela Saur-Eriksson släktet till Ljustorp för på söndag ska vår lilla gosse döpas, jag gillar att vara i kyrkan, det ger en stund av eftertänksamhet och lugn, även om jag inte är där mycket oftare än nångång per år, det känns bra att ha en liten välkomnsfest för Odd och han kommer att vara så fin i dopklänning och i sin lilla luva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela