Saur

På G!

Publicerad 2017-01-17 21:36:25 i Allmänt,

Har sagt och tänkt att jag inte är nervös inför Kanada resan och VM tävlingarna, utan det har känts mer som att det ska bli ett spännande äventyr! Men med tanke på de sista två dagarnas shopaholic mönster är jag kanske lite nervig ändå, köpte 15 meter båtlina för det kan ju vara bra att ha om någon rem på pulkan går sönder (har aldrig hänt förr men vad vet man...),har beställt nya vinterstövlar (har ju bara 2 par hemma?), 6 nya dregelbibar till Odd (har säkert 10 redan), John är likadan, han har köpt 3 par pulkaskidor och ska dessutom lämna in dem på slipning i morgon kväll, tur vi är likadana...köpgalna och ute i sista stund med allt, annars hade det nog blivit lite dålig stämning här hemma.

Odds väska har jag i allafall nästan packat klart + halva min väska. 
I morgon 8.15 så ska vi in och prata om resan i p4 Västernorrland, kul att kunna göra reklam för sporten!

Det känns som att formen är så god som den kan vara just nu, hundarna taggade och jag är glad och tacksam över att ha möjlighet att åka och tävla på ett VM så tight inpå Odds världsliga ankomst! Nu gäller det bara att hålla oss och hundarna friska och hela för om en vecka så går första starten!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2017-01-19 12:12:48

Hoppas Odd får en landslagsdräkt också!

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-01-21 08:52:54

Heja heja! Kör hårt! /Lina

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-01-21 08:52:55

Heja heja! Kör hårt! /Lina

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-01-21 08:53:18

Heja heja! Kör hårt! /Lina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela