Saur

30 +

Publicerad 2017-02-22 15:32:37 i Allmänt,

Så där ja. Då har jag fyllt 30 år! Ingen kris än så länge. Men jag har blivit rejält firad av både familj och vänner, himla trevligt så jag kan nog fylla jämnt en gång till!


Ute vräker snön ner i dag, hoppas på att det fortsätter som yr utlovar för det behövs om skidmotivationen ska hållas uppe! 
I går plockade jag på löparhjulen på Charioten och tog en premiär spring/promenad tur med Odd och hundarna. Gick ganska bra, men var lite småtungt, gissar att det går marginellt lättare utan 4 cm nysnö!

I helgen som var bjöd Sara och Erik till med bröllop! Otroligt härlig tillställning med facklor, varm choklad, häst och släde, god mat, trevligt folk och kul att hänga med godingarna från Jämtland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela