Saur

Söndag

Publicerad 2017-08-27 22:00:03 i Allmänt,

Har hunnit med att cykla en sväng i dag och dra lite på stakmaskinen, odd fick följa med på det sistnämnda och var ett ypperligt sällskap! Vi har ett gym här i ljustorp ca 2 km från vårt hus, perfekt att jogga dit, göra något jobbigt och jogga hem, synd bara att det typ händer 4 gånger per år, men nu när vi har Odd har jag kommit på att det är ju ett bra sätt att vara effektiv på, jag springer dit med vagnen, Odd sommar, jag kommer fram uppvärmd och klar, kan köra några intervaller på stakmaskinen och sen jogga hem, 1 timmes träning och Odd kan hänga med, annars är det ju typ cykel med vagn eller springa med vagn som gäller, springa med vagn tycker jag är så där eftersom jag föredrar att springa i skogen framför väg, och det går ju så där med charioten ( jooo vi tog kronstigen en gång). Cykla går bättre, det går tyngre men annars känns det som vanligt. Får se hur det känns till vintern när vi kan skida igen, testade några gånger förra vintern men då kroppen kändes halv svag fortfarande kändes det väl så där, i år ska det nog gå bättre!


Odds bissingar har börjat kika fram och dem är så söta, det värsta onda verkar ha gått över och nu är han sitt gamla goda glada jag igen, hoppas att han sover bra i natt också det kan jag behöva om jag ska ut ut trava hyggen heldag i morgon. Han är i en så himla go ålder nu, en riktig liten mini människa som börjar få en egen personlighet och vilja allt mer, han gillar när man räknar till fyra och att sitta och dra i mattkanter. Snart är han ett år, helt galet. 

John har byggt hundburar i nya bussen och det blev himla Bra! Nu ska bara luckorna på plats sen kan dem få flytta in, Frank, Ebbot och Dino flög in i sina burar så dem ska nog trivas på våra resor framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela