Saur

Bullmage

Publicerad 2016-09-25 05:55:46 i

Yes, jag börjar känna det, den där less-känslan som man ska känna de sista veckorna! Det är typ jobbigt att sätta sig i bilen och att ta sig upp ur soffan, motionerat har jag inte gjort på typ tre veckor och jag kan inte säga att jag har någon direkt lust till det heller, sammandragningarna och foglossning en kommer som ett brev på posten vid minsta förhöjd aktivitet och att gå en promenad i 1 km/h gör nog varken till eller från (förutom att det är skönt med lite frisk luft) så vi tar det lite chill och coachar John i stället som håller hundarna i trim och laddar inför kommande barmarkstävlingar! Ska bli spännande att se om lille bebin kommer ut före eller efter barmarks SM som råkar vara på exakt samma datum som tänkt födelsedatum, smidigast vore ju efter, men med tanke på att jag börjar bli småless på att tycka att det är jobbigt att inte kunna äta, andas, sitta, ligga, sova, träna på ett normalt sätt nu kan den få komma ut tidigare också!
I helgen har jag varit hem på födelsedagskalas hos Liam och på besök hos Loui och resten av familjen! Mysigt att hänga med Saurisarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela