Saur

Regn.

Publicerad 2016-10-24 10:06:14 i Allmänt,

Det är perfekt pluggväder, det är bra för på fredag har jag terminens första tenta, jag har kikat igenom alla föreläsningar, men just nu känns det inte som att något har fastnat... så då vet jag vad jag har att göra i veckan. Tur att lille Odd-Ragnar (han heter inte det på riktigt...tror vi) gillar att ta långa powernaps på förmiddagen, eller han har gjort det hittills peppar peppar ta i trä, så att modern i huset hinner med sig.
I helgen har vi haft fint besök, Jennifer, Johan och kusin Loui kom och myste och kusinerna boundade direkt!
Lina och Emil har också varit här och lillen fick en urtjusig bergans rygga som blir perfekt när vi ska ut på äventyr!

Näe...tillbaka till studierna.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-10-26 21:22:51

Odd-Ragnar kommer bli tuffast på byn med ryggan.. Hehe.. Puss /Lina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela