Saur

Vallningsfritt!

Publicerad 2016-11-27 18:23:52 i Allmänt,

Har fyndat ett par vallningsfria skidor i dag, atomic redster skintec, förhoppningsvis ska dem göra så att jag och Odd får fina turer längs classic spåret utan svordomar pga bakhala skidor i vinter! Ska bli mycket spännande att testa! Blir sugen att åka till Jämtland i helgen och prova, vintern i Ljustorp har försvunnit och enligt yr.no kommer den inte tillbaka den närmsta veckan. Kikade också på skidor också på TV:n i dag, samtidigt som huset adventpyntades, bra söndag. Bara ett egetskidpass som saknades..

Har läst att svenska babys ligger efter i den motoriska utvecklingen på grund av att dem inte ligger tillräckligt mycket på mage, det lät inget vidare så i dag fick Odd köra ett litet träningspass för nacken och det gick fin fint i några minuter, vi får jobba på tålamodet:)

I kväll blir det Tarzan och popcorn. I morgon börjar en ny vecka och jag ska försöka bli klar med lövkursens sista inlämning, det kan gå, pluggmotivationen är så där och jag har bestämt mig för att skriva min kandidatuppsats under hösten -17. Känns som ett vettigt beslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela