Saur

snö och tenta.

Publicerad 2016-01-19 21:09:12 i

I kväll kör jag det sista rycket inför tentamen i inköp och försäljning, massa kluriga liknande ord som ska in i olika modeller...det blir klurigt att få allt på rätt plats, men jag hoppas att det ska gå vägen, några poäng borde jag kunna kamma hem!
I dag tog jag även tillvara på lyxen att ha spår utanför knuten och åkte några varv runt ljustorpsbanan i 1 dm nysnö, jag kände mig svag och opep, men skönt att ändå kommer ut och lufta hjärnan.  Hundarna fick stanna hemma dem är helt slut efter helgens tävling och gårdagens pulkapass i djupsnö, Frank undrade vad vi höll på med och stod och tittade på mig vi backarna, Igor vet nog inte vad han gjorde men där gick det i af framåt, ja ja förhoppningsvis har vi inte 1,5 dm snö på SM banorna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela