Saur

oj oj

Publicerad 2016-02-18 17:48:15 i

Här händer det grejer!
Eller ja, de sista dagarna har spenderats sängliggandes med både den ena och den andra hostmedicinen, ipren, isglass och svartvinbärskurer. Febern har börjat att ge med sig men rosslet i lungorna sitter kvar, ser ytterst mörkt ut med start i helgen, men om några veckor är det än mera viktiga tävlingar så jag får se det hela mera långsiktigt och ta det med ro. John har varit flitig med hundträningen på senaste och det känns skönt, det är fördelen när man två om att hålla på med samma sport:)

Det blev alltså inget växjö denna vecka, hade varit helt omöjligt. Nu hoppas jag att de räkneövningar som jag missat inte är lika omöjliga...är jag på benen i morgon får jag börja jobba i kapp. Så mkt som jag har sovit de senaste dygnen så borde jag ha piggnat på mig tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela