Saur

Tänndalen

Publicerad 2016-12-14 08:36:54 i Allmänt,

Vi fick riktigt fina dagar till fjälls! Jag kunde skida på och det kändes bra i kroppen, åkte både skate och klassiskt, mest lugnt och behagligt och något hundpass, inte riktigt lika lugnt och behagligt, så John fick sköta hundkörarbiten.
Det blir lite mer pusslande nu när vi har lille Odd, men jag tycker att det flöt på bra ändå. Vi hade två barnvakter med oss, men jag vill ändå helst att han sover när vi är ute och skidar, och sover gott gör han oftast 2 timmar på förmiddagen, på eftermiddagen är det trixigare, då tar han bara kortare power naps,men det gick bra.
Vi har insett att vi måste köpa större bil, eller buss är nog mera rätt ord. 6 hundar, en handler och vi plus skidor och vagnar och packning får inte plats ens i Johns skåpbil, har hittat en perfekt i lund. Synd att det är så långt dit.

I dag ska jag fixa pass till Odd och hälsa på en bebiskompis och hans mamma, blir mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela