Saur

valp!

Publicerad 2016-08-25 21:04:12 i

I helgen ska vi hämta hem en liten fyrbent valping, Igors lillebror, det blir förstås allas lillebror men Igors biologiska littlebrother. Vi har inte bestämt vilken av de små godingarna som ska få följa med oss, vi får gå på magkänslan när vi ser dem! På vägen upp stannar vi en natt i Åre och myser till det på hotell, dem säger att man ska passa på att göra sånt innan bebin kommer, och inte ska vi vara tjuriga och säga emot, nej då vi kan passa på! 

Har varit sjukligt trött i dag, det kan ha varit gårdagens cykeltur med Vera som knäckte mig och den dåliga nattsömnen...och den lilla energisluckaren i magen förstås! Har tittat på "en unge i minuten", ja vad ska man säga....bebisarna verkar ju komma ut till slut! Just nu känns det lite som en väntan på att man ska walk the line mot elektriska stolen men att datum inte är satt...någon gång I framtiden...det vet man, men inte när...föreställer man sig att det värsta ska hända så går det förhoppningsvis lite bättre än så! Det är taktiken just nu...siktar på att bli lite mera cool ju närmare det kommer, jag ska öva på lite andning och positivt tänk, det verkar man komma långt på...det och ryggmärgsbedövning. 

På måndag börjar skolan och jag går ner på halvtid på sca, I morgon ska jag banda min sista kulturlämning och synka fältdatorn, sen är fältarbetet för säsongen så gott som klart och jag får vila mina fogar och fötter och sätta rumpan i min nya hemmakontorsstol som är awesome! Ska faktiskt bli ganska skönt, börjar kännas lite här och där i kroppen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela