Saur

work it

Publicerad 2016-04-20 16:08:09 i

Jobbet på SCA har rullat i gång, jag är ute och letar/märker ut kultur och fornlämningar inför sommarens markberedning, lättare sagt än gjort, men snart får jag nog öga för de där kolbottnarna och tjärdalarna...fångstgroparna hade jag lite kläm på sedan innan! 
kittad inför sommaren med buff och fleece.. må sommaren bjuda på lite snålblåst, 10 grader och sol i år.
I helgen som var körde vi den årliga tjejresan, så himla mysigt och härligt att få hänga i Thigers stugan, äta go mat, spana i Åre, åka skidor i Ullådalen, ta en tur och retur till Glen för lunch på Hävi, traska med snöskor och after skiea i solen! Just löv it.

Hemma i Ljustorp ska väl nån slags barmarksträning komma i gång, försökte mig på att kuta lite i skogen förra veckan, men brist på flås och lite för mkt snö gör att det blir tung rott. 
Racern borde också dammas av, får se om jag kan lura john att vara draghäst runt stavreviken i snålblåsten så att premiären i allafall blir avklarad! Motivationen...vart är du? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela