Saur

hundjobb

Publicerad 2015-10-30 13:43:30 i

Storpojkarna Frank och Igor fick följa med ut på lite jobb i dag, det blev backintervaller deluxe för dem på det tok branta hygget, bra att kunna förena både nytta och nöje:)

Jag har jobbat färdigt för dagen och sliter nu mitt hår för att försöka färdigställa skogsbruksplanen, lite för mycket tveksamheter och det är inget jag kan dubbelkolla eftersom det är 25 mil till skogen där den gjordes, ja jag får göra som man gör i skogen, skatta på en höft, säker är man aldrig,  det vet man!

I kväll blir det bio och mat på stan med John och Hilmer, en Mars-film, John fick välja, hoppas den är spännande och inte bara "dödaiöknenspacejamrymdmonsterdeluxe2099". Är jag flitig hinner jag med ett pass på rullskidorna innan, jag måste steppa upp träningen, jag har haft noll motivation på sistone,  men nu börjar suget komma lite smått...jag tror att jag behöver tävlingar för att motivera mig till att hålla igång och nu närmar vi oss vintern och jag har nog tänkt köra både draghund och en del klassiska tävlingar, låt snön komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela