Saur

Onsdag.

Publicerad 2015-11-18 21:46:24 i

Sista rycket innan en långhelg i Bruksvallarna gjordes i dag! Trojsan och Ebbot fick följa med och härja på planteringarna... det känns som att det är det enda jag skriver om, att jag och hundarna vart ute på nå hygge och ja det väl så livet ser ut just nu, tassa runt i skogen och räkna plant, jag klagar inte, absolut inte! Det är awesome, men man känner sig ju som en helylle skogsmulle deluxe....för att bryta mullekänslan gick jag och köpte mig en plattång och en ansiktsmask på vägen hem i dag, lite kontraster mår man bra av. Och i helgen ska jag umgås med trevligt folk, också bra kontrast mot ensamheten i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela