Saur

iggepop

Publicerad 2015-11-15 23:17:23 i

Se där ja. I dag betade jag och Igor av 40 ha till, det tar sig, kanske hinner jag få undan mina 400 ha innan snön kommer. Jag känner att det bäst att jobba undan lite innan vintern kommer, dels för att när snön kommer hit så är mitt jobb på SCA över för detta år och dels för att jag börjar bli sugen på att ta långhelger till fjälls och åka skidor, och ska jag hinna göra det + plugga så är det fint att ligga plus på jobbkontot. I morgon hoppas vi på snöstorm i bruks så att vi kan skida till helgen, hoppas, hoppas, hoppas.

Jag har börjat lyssna på Isfolket som ljudbok, dagens karga väder var passande boken...nästan så att jag trodde att jag själv gick där i skugglandet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela