Saur

sweet and saur

Publicerad 2015-06-14 12:49:20 i

Bra helg! Familjen har varit här, vi har sprungit indalsledenloppet, jag sprang min snabbaste mil, 43.30, fast sträckan var 10.1 och på hela sprang jag 44.40. Tar 100 meter en minut? Skyltarna stämde kanske inte helt, resultatlistan stämde i allafall inte, inte enligt min klocka på armen. Jag är I allafall nöjd, det var djävulskt jobbigt, det ska det ju vara. Sen blev det after run på logen i Lövberg och vi fick ett fint kort taget på oss Saur systrar, sen spelade vi brännboll och myste på. Nu har alla åkt hem, jag tittar på orange is the new black och velar mellan en cykeltur och badtunnehäng innan jag ska hämta upp John från hans vätternrunda.
So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela