Saur

kyla

Publicerad 2015-01-15 14:03:19 i Allmänt,

Det var kallt i dag med. Men inte ska jag klaga på det nu när vi har snö, fina skidspår, solen är uppe någon timme och jag är frisk och kry! Tjärvt nå djävulskt var det och det är bra för mig som inte är så stark och egentligen bara tycker om att åka när det går lätt och fort, man ska ju göra det man är sämst på och det har jag gjort i dag.


I går var det premiär för dragronden i Sundsvall, det var kallt även där och opistade banor, jag och troja kämpade på och gjorde det bra, endast 20 sekunder efter pappa Eko och John, duktig tjej, hon verkar taggad inför helgen.

Ja för i helgen är det tävlingar i Härnösand, det ska bli spännande. Vi ska också ha JämtlandsCamp i huset, det ser jag framemot! bastun ska hem och go middag ska ätas, det blir mysigt!

men först ska tentan skrivas i morgon, så det är väl dags för mig att lägga in dödsstöten...✒

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela