Saur

Medelpad classic ski 2015

Publicerad 2015-02-16 12:49:08 i Allmänt,


Det är kul när det går bra! I går var en bra dag, jag fick en fin resa igenom ljustorps byggder och kände mig rätt stark hela vägen, sista kilometern började nacken krampa lite lätt men då var jag ju ändå snart i mål så det var inte mycket att fundera över. In i mål på en andra plats kom jag och jag åkte mycket snabbare än år 2013, det beror nog delvis på att det var snabbare före och lite på att jag har blivit lite starkare på att staka, för det där med att diagonala har jag inte blivit bättre på.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2015-02-17 11:13:35

Wow, eftersom du är tvåa på den här tävlingen så måste det betyda att ettan här är lika bra som Charlotte Kalla. Det är bara hon som slår dig, det har jag sett på bild.

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-21 16:50:06

Jag gillar att du tror på mig Emma...;) och ja hon som vann är nog nästan lika duktig som kalla!

Postat av: Emma

Publicerad 2015-02-26 21:18:23

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela