Saur

hipp hurra.

Publicerad 2015-02-22 07:20:02 i Allmänt,

Så har jag hunnit fylla 28 år! Vi packade in oss i bilen och åkte upp till fjälls, fjällen bjöd på strålande sol och varmgrader, och lite kylande vind, men det kan man ju nästan ta när det är februari☺ Sjukt fina dagar har vi fått och nu känns det mycket bra att vi har installerat ett badkar i huset, ett varmt bad är det bästa för en ömmande kropp. Vi hade som mission att testa alla våffelstugor på fjället, andersborgs våfflor vann överlägset, mest grädde och mest sylt och krispigaste våfflan, mmm.






I dag kör vi klubbmästerskap i Ljustorp, undrar om Frank ska få göra tävlingsdebut? Det kan nog bli så! Och så ska jag rätta en rapport, den blev inte godkänd, jag som alltid får godkänt?! Rättningen var i petigaste laget kan jag tycka...men det är nog bra för mig, jag blir ju lätt lite fartblind när jag vill att det ska gå fort. göra om och rätt. ja då.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2015-02-22 11:32:38

Ååå vad jag vill bo nära fjällen också! Flyttar uppåt så fort jag blir klar med skolan. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela