Saur

uppdate ifrån tänndalen

Publicerad 2015-12-22 21:06:42 i

Här har vi det gott trots blidväder och isiga spår! Hundarna har mest fått mysa i stugan,  men jag och John har i allafall kunnat staka några varv i bruksvallarna, vi är för lata för att valla på klister och det är för isigt för att skatea...ja då blir det stakning,  kan villigt erkänna att det känns i mina arma armar...
Jag fick en tidig julklapp av John, ett schackspel, än så länge är jag obesegrad, kul med schack! I kväll var vi ute och åt go mat och drack vin, nu ska vi tända upp en brasa och sen hoppas på att den lilla snön som trillade ner i från himlen gör att vi har ett större utbud av skidspår tills i morgon. So long snart är det jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela