Saur

..........

Publicerad 2015-04-17 08:31:06 i

Borta och hemma igen!
Växjösammankomsten var givande, jag var ensam student dag 1 och hade alla tre lärares uppmärksamhet all Day long...tror aldrig jag har varit så på alerten som jag  var under den första 3 timmars föreläsningen, under de 3 timmarna i skogen på em var det lite svårare att hålla fokus och när jag kom hem var jag helt slut, lärorik dag. Dag 2 fick jag sällskap av en annan student, det kändes skönt att föreläsarna kunde dela fokuset mellan i alla fall två olika par ögon.
Efter växjö blev det en sväng till götet och sedan en sväng till Johns gudmor Elna, där cruisade vi runt i samhället och åt kakor, härlig kvinna, 92 år, pigg,  på hugget och bangar inte på en whiskey innan en åktur i fin bilen, det tänkte däremot angelica 28 år göra, men det gick förstås inte för sig!
Jaha, väl hemma hann jag springa ett intervallpass och känna mig stark innan en kråka flyttade in i min hals. Jag tror att den botas bäst med lite fjällluft och kanske en skvätt vin, så i kväll far vi till bydalen och hyser in oss o thiger stugan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela