Saur

en räddare i nöden...

Publicerad 2014-07-27 18:20:14 i Allmänt,


Hallå ja!
Eftersom min fot fortfarande bråkar med mig tänker jag att det är dumt att jävlas tillbaka igenom att springa, den lär ju inte omvända till bff för det...nej, så i stället har jag dammat av racern och tänker nu att några långpass på den är väl bättre än inget långpass alls! Så i dag blev det en fin liten tur runt liden, stark och snabb kände jag mig och medvinden var på min sida, hej och hå vad det gick bra... mm, till en början. Sen kom jag till Indal och rullgardinen rammlade ner över hela mig, jag kände av både solsting och vätskebrist och det var frågan om jag skulle överleva överhuvudtaget... Men se där! Då fick jag syn på gb glassgubben och tur hade jag som fick invistera i min dyraste 88:an glass någonsin, och det var lätt värt varenda guld tia. Några kilometer senare rullade hjärnan och benen i gång igen och jag kunde trammpa mig hemåt i stadig fart.
dagens lektion: ta med vatten och choklad på nästa långpass i 30 graders värme så ska nog rullgardinen hänga kvar angelica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela