Saur

burr

Publicerad 2014-12-29 18:53:05 i Allmänt,

Från regn och plus till -20 grader. Trevligt med kontraster här i vardagen.
Vi har dragit upp ett klassiskt skidspår på röjjesjön och plogat upp en skridskobana, himla fint! Dock inga skate spår, dem försöker john dra till på elljusspåret i byn...men de går så där, för lite snö än. Yr lovar mer...så vi tror på det.

Jaha, annars har jag blivit lite förkyld, alla som har varit här i jul har ju haft med sig ett eller annat virus så det vore ju konstigt om något av dem inte hittat reda på mig, så nu kör jag på Ingerfära och nässpray och försöker mota olle i grind...det har ju funkat förut. Är jag i bättre form i morgon kan det bli tävlings premiär på 5 km skate, vore kul...eller mindre kul med tanke på att det var 2 veckor sen jag skatade sist och att åker man 5 km måste man göra det ganska fort, men det är ju ändå kul att tävla på något vis.



Har haft godingarna Liam och Loui här och resten av saur familjen i någon dag, mysigt, man får allt lite hemlängtan...så har ni ett ledigt hus i typ arvesund kan ni ju hojta till:) det verkar bra, nära till fjälls, nära till saurklanen i vigge, nära till ösd, nära till storsjön. Fast vi blir nog kvar här i Ljustorp ett tag till och det är ju himla fint här också.
Såja, börjar komma i kapp med all skola efter några dagars fritt från jobbet, skönt. En uppgift till och en tenta sen är jag förhoppningsvis klar och godkänd i dessa kurser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela