Saur

de där med barmark...

Publicerad 2013-10-22 07:32:33 i Allmänt,

Japp då var SM helgen över och det gick väl inte riktigt som tänkt trots nya däck och nytt styre.
Lördagens race var ändå delvis okej, frankeman jobbade på jättefint första delen av loppet på den snabba banan och jag kände mig rätt cool bakom styret, taggad och inte jättefeg i kurvorna! bra känsla, men andra delen av banan var det svårt att hålla fokus på att springa fort som tusan tyckte frank. Dag två tyckte frank att det var trevligare med ett tempo typ promenadiparken, än en fullbordad draghundsgalopp, och vad gör man då? Vi lullade i af runt banan och vi kom i mål...han var förmodligen trött i sitt huvud efter alla nya intryck, eller så kanske de var tonårstrotsen som kom fram? Ja ja.
Sen kommer vi till det positiva med helgen! Staffetten, john, jag och david ställde upp med ett lag, john och troja sprang i bolt takt och kom in som andra lag, växlar över till mig och eko som gör premiär på kickbike och jäklar vad det var skoj! vi växlar över som trea till david och han håller det in i mål! Så SM brons på staffetten till Sundsvalls BHK av tjugi lag, oh yes!
summan kardemumman barmark.
Nästa år kör jag kickbike:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela