Saur

ösd.

Publicerad 2013-05-27 10:31:32 i

helgen har tillbringats i östersund, soligt men lite blåsigt och kalla vindar! de e varmare på kusten, + till ljustorp:)
Gick på 10 års reunion med 9a från svenstaskolan, skoj att höra och se vad folk gjort den senaste tiden...10 år går fort!
Jag hann även hänga en hel del med mina gamla byare lina, go lunch på stan och badhusparkshäng, ösd är bra fint ändå.
På söndagen snörde vi på oss dom snabba skorna och styrde mot andersön för att springa andersön runt, kanonfin tävling med en kul terrängbana, solsken och lagom svalt i luften, många deltagare och glada miner. benen var ganska pigga och huvudet tänkte glada tankar när jag sprang, mycket bra! läser just nu boken born to run, där springer dom och ler hela tiden...är inte riktigt där. än. men ge mig några mil till i benen så ska jag nog smila mig igenom löparpassen. ett minus var dock att hjärnan ignorerade lite knäont. som blev mkt knäont. så i natt har jag fått sova som en stelbent. men lite mera yoga på det så blir de säkert bra till torsdagens vårrus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela