Saur

loppica

Publicerad 2013-05-11 17:19:00 i

i dag har vi tävlat, de gick ju så där, kramp i magen efter 2 km, vid 3,5 km kunde jag springa fortare igen och 1,5 km senare korsade jag mållinjen, 10 sek från tiden jag hade tänkt, men ändå en andra plats och de var ju bra. äch...säsongspremiär, man får va nöjd, nu kan de bara bli bättre. kände inget i knäet som har levt loppan heller, stort plus, kan vara morgonyogan som fått ordning på de..:)john sprang fort som alltid, heja
banan i mun efter målgång. nu ska vi ut och äta i sundsvalls vimmlet, östersund möter sundsvall, fotboll, kan nog va lite folk ute!

Kommentarer

Postat av: Håkan Nygren

Publicerad 2013-05-24 23:18:00

Nämen se där, tänk va världen är liten! Satt och googlade lite på byn Skålan som jag passerade idag när jag var och gjorde service på en port i flåsjöns kraftverk. Jag åt lunch i skålan och fotade på macken. Jag såg på en bild John när han cyklar i tävlingen och sen en bild på dej och "syster" ? Och hamnade då här;)
Är du uppväxt i skåla? Jag skulle vilja göra en weekend där med Anna och njuta av lugnet och den vackra naturen!! Hälsa / Håkan

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-27 14:32:37

Vad kul att du hittat hit håkan!
Jag är uppväxt i grannbyn till skålan, storhallen, där är det också fint. Många som åker och fiskar längs med ljungan. Mamma och pappa har en stuga nere vid vattnet, väldigt enkelt men med bastu och badtunna, den kan ni säkert få hyra för en billig peng om ni skulle vilja . Annars finns det många som hyr ut i skålan om ni vill vara där.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela