Saur

indalsledenloppet 2013.

Publicerad 2013-06-18 07:39:37 i Allmänt,

Vi fick till ett familjelag på indalsledenloppet, hela familjen sprang...och som vi sprang:) mamma spurtade i starten, isac tog några km extra, alicia sprang bara uppför, pappa hånglade upp mamma vid växlingen, johannes skrek könsord efter 4 km, andrea sprang fortare uppför än nedför, jennifer och samuel spurtade på rätt ställen och rasmus och andrei gjorde de bra som överlevde en staffettdag med saurarna!
Jag själv sprang min hitills snabbaste mil och de e jag himla nöjd med! men nu är de färdig sprungit milar på ett tag för knäet blev klent efter 6 km, så jag får väl hålla mig till 5 km så kanske de blir bra tillslut. Om två veckor börjar traktorlivet och då gissar jag på att det blir dåligt med hurtbullandet överhuvudtaget...då blir det mera go bullar, red bullar och tacopaj:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela