Saur

de går bra nu.

Publicerad 2013-01-30 07:55:40 i

Jag har hållit mig frisk och ganska så stark den senaste tiden! Det är bra...så pass bra att jag och eko tog ett brons på combined i sveg (2 sek till guld..bara de:)) SM brons i falun på 10 km lina och (utan eko) ett DM brons i klassiskt 20 km.
Till helgen är det medelpad classic ski, och jag ska åka 46 km, så långt har jag aldrig åkt förut i ett svep, men någon gång ska vara den första, och jag vet ju att det är en himla fin bansträckning.

I morse när jag vaknade hade jag ett gympass inbokat...men näee.
Det blev ett candy crush pass i sängen i stället. man kan ju inte vara på topp hela tiden:)

Go morron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela