Saur

sjuk.

Publicerad 2013-02-13 18:43:17 i

Jag har klarat mig i från förkylningar och influensor hela vintern men nu efter en helg i storhallen så slog den till, flunsalight kan man nog säga att jag har fått. Kurerar med smoothie, trojaochfrankmys, skidskytte och snorpapper. Frisk till helgen? man kan ju bara hoppas...och vila!
Medelpad classic gick bra, jag orkade åka hela vägen och kom fint femma. Jag blev omspurtad av en trikågubbe på mållinjen...han berättade för mig att jag hade åkt om han i sista uppförsbacken på södra berget runt, så jag antar att han tog revanch och att det blev jämt nu:)
I helgen som var åkte jag ICAloppet i åsarna, det var tjärvt i snön och sorg i byn, så varken jag eller skidorna kände oss särskillt snabba, men en fin tävling var det och kul att åka i Storhallsskogarna förstås.
Här näst då?
Då står det mellan vasaloppet/vindeln eller VM i alaska, inga dåliga alternativ må jag säga.
Men först ska jag bli fri flunsan.
so long.

all kärlek till Lina och resten av familjen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela