Saur

pastaladdar.

Publicerad 2013-02-02 18:26:45 i

I dag pastaladdar vi inför morgondagens medelpad classic! Det ser ut att bli typ sju minus grader och solsken, perfekt. Jag är taggad, ser himla mycket fram emot tävlingen, skrämmande mycket faktiskt...kanske är de för att jag vet hur fantastiskt fint loppet är? eller för att jag har kännt mig rätt haj på de här med klassiska lopp på sista tiden (jämfört med mina stordåd som 10 åring alltså) , eller så är det någon slags motreaktion mot allt det nervösa...första gången jag skulle åka var för två år sedan men då käka jag pencillin så det blev inget, förra året blev det framflyttat pga kyla och vi hade en årehelg inbokad helgen loppet kördes, men i år så ser det ut att bli av! så jag har 3 lopps upppepp i stället för 1:)

Jag och John har nu spenderat 3 år tillsammans, det firades med både prinsesstårta och wienersemla på charm (för mig). John fick en räkmacka:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela