Saur

tävla sig i form...

Publicerad 2013-08-09 18:39:46 i Allmänt,

Hk multi gick ju vägen ändå, en fjärde plats med bara 1,30 min upp till andra platsen får vi vara nöjda med, i af jag som hade taxben och amöbalungor dagen till ära, tur att john var stark och dragvillig som en oxe. I onsdags var det drakloppet 6,5 km, benen hade shapeat till sig lite och det kändes hyffsat, en fjärdeplats blev det även där. I morgon är vi på plats i vålådalen och jag ska springa korta banan, i of tycker jag inte att 14 km är så kort, men den är ju helt klart kortare än fjällmaraton som john ska springa. säger då det, lika bra att tävla sig i form direkt när man inte har kunnat träna sig i form..

Vi tror på cosmospizza uppladdning !
Jahaja, och annars har jag stampat takten i traktorn om dagarna och nätterna, men från och med i dag och en vecka framåt så blir det semester, först vålådalen, sen funäsdalen och kanske en sväng över gränsen till norge! fint med lite semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela