Saur

hej hallå.

Publicerad 2013-04-24 23:12:41 i

här ligger jag och ska sova.
det kryper lite i kroppen och öronen lyssnar på av trojas eviga kvällstassslickande, frank snarkar och eko suckar nöjt över att han får sova på fin bädden...igen. jaggen ligger på rygg och viftar på svansen åt ingenting, ja en fin, vanlig kväll på björkom 211.

annars så har löparskorna åkt fram och benhinnorna har fått känna på att det är vår. några pass har det hunnit bli och förhoppningsvis är jag lite snabbare i sommar än vad jag var den förra.

sommar snart ja, och om ett par månader gör jag min sista dag på butiken och sätter mig i traktorn några veckor innan det blir semester för att senare plocka fram pennaochpapper i skolbänken. om det blir som jag har tänkt förstås. kan man ju inte veta i förväg, men om. spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela