Saur

booujha.

Publicerad 2013-04-09 22:20:40 i

I går tittade vi på skräckfilm, eller vi "tittade" mera, jag knappade febrilt på quisekamp och john blev plötsligt himla nyfiken på k-rautas gipsskivs-utbud, wonder why....zoombies i alaska som slaktar allt i dess väg, mjäe kan låta lite töntigt, men hade jag mer än kastat ett getöga då och då hade jag säkerligen drömt mardrömmar om eländet, john som var lite mer vågad höll mig hårt i handen hela natten...he he.
I kväll tittar vi på resident evil 2.
sista månaden har varit grym om man ser till antal soldagar! vad som har varit mindre grymt är att jag har jobbat dom flesta dagarna... men några fina stunder har vi fått med oss.




Påsken firades i jämtland med både utgång, hemgång, badtunna, stughäng, kusinhäng och pilgrimsloppet, årets sista klassiska tävling skulle jag tro, 3 mil över fjället, jag kom fyra..1 min till andra platsen, hade jag vetat de hade jag skippat att ramla i starten och saften på vätskestationerna:)
Jag och Frank vann i af klubbmästerskapet för sundsvalls bhk i helgen, 4 sek före John och Eko...ganska viktigt:)
Nu knackar springsskorna på dörren och det kan snart få bli vår på riktigt! Vi ska bara på en fjällig glassartur först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela